Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да свържем дневни светлини на Алфа 159 1.9JTS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как да свържем дневни светлини на Алфа 159 1.9JTS

    Привет,

    Отскоро смених 156-цата със 159 и ще запитам по-разбиращите от този модел. Решил съм да сложа дневни светлини, които обаче ще се палят през модул за автомаъично палене и имам нужда от инфо откъде мога да взема + след контакт за модула? Ако е възможно от таблото с бушони в двигателния кош, че не ми се разглабя вътрешното табло. Също така искам да попитам има ли вариант да взема + от габаритите, за блокирането на модула, някъде извън фаровете, за да не тегля и оттам дълъг кабел до модула?

    Благодаря предварително за включилите се!
    Last edited by роската; d.m.y г., 10:00.
    Алфа Ромео 156 TS, 1999г., София
    Алфа Ромео 159 1.9 JTS, 2006г.

  • #2
    грешен пост
    Last edited by krasy; d.m.y г., 09:53.

    Comment


    • #3
      Това е описанието на модула:

      Универсален модул за автоматично включване на къси светлини или дневни светлини след запалване на двигателя.
      Изключително лесен за монтаж.
      Включва къси или дневни светлини, след запалване на двигателя, като следи напрежението и при стойности над 13,2 волта и изтекло време от 10 секунди, запалва светлините.
      Схема за монтаж:
      Кабели:
      Червен: към акумулатор + 12V (винаги се използва бушон от 20 ампера, не е включен в комплекта)
      Жълто зелен: + към фарове или дневни светлини
      Кафяв: към контакт +12V
      Син: маса -
      Черен: към къси светлини (не задължителен, използва се предимно при дневни светлини, които да бъдат изгасени след като се пуснат къси светлини на автомобила или при коли с Н4 халогенна крушка)
      Алфа Ромео 156 TS, 1999г., София
      Алфа Ромео 159 1.9 JTS, 2006г.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от роската Покажи съобщение
        Привет,

        Отскоро смених 156-цата със 159 и ще запитам по-разбиращите от този модел. Решил съм да сложа дневни светлини, които обаче ще се палят през модул за автомаъично палене и имам нужда от инфо откъде мога да взема + след контакт за модула? Ако е възможно от таблото с бушони в двигателния кош, че не ми се разглабя вътрешното табло. Също така искам да попитам има ли вариант да взема + от габаритите, за блокирането на модула, някъде извън фаровете, за да не тегля и оттам дълъг кабел до модула?

        Благодаря предварително за включилите се!
        +12V след контакт можеш да вземеш от токовия кръг на горивната помпа или от този на инжекторите. Конектор "A" пин 16 или конектор "C" пин 18 от таблото в моторния отсек:



        За +12V от габарити, ще трябва да се вържеш на някой от кабелите към габаритите. Ляв (пин 4 от конектора на фара - проводникът е жълт със зелена ивица) или десен (пин 4 от конектора на фара - проводникът е жълт с черна ивица)


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          +12V след контакт можеш да вземеш от токовия кръг на горивната помпа или от този на инжекторите. Конектор "A" пин 16 или конектор "C" пин 18 от таблото в моторния отсек:



          За +12V от габарити, ще трябва да се вържеш на някой от кабелите към габаритите. Ляв (пин 4 от конектора на фара - проводникът е жълт със зелена ивица) или десен (пин 4 от конектора на фара - проводникът е жълт с черна ивица)

          Много полезно инфо. Благодаря колега!
          Алфа Ромео 156 TS, 1999г., София
          Алфа Ромео 159 1.9 JTS, 2006г.

          Comment


          • #6
            Аз моето постоянно захранване го прекарах и през реле.При мен си държеше 0,02А консумация
            Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

            Comment


            • #7
              Как подключи релето колега?

              ---------- Post added at 14:57 ---------- Previous post was at 14:56 ----------

              Първоначално публикувано от viktorsterev Покажи съобщение
              Аз моето постоянно захранване го прекарах и през реле.При мен си държеше 0,02А консумация
              Как подключи релето колега?
              Алфа Ромео 156 TS, 1999г., София
              Алфа Ромео 159 1.9 JTS, 2006г.

              Comment


              • #8
                Със стандартно реле и когато не е на контакт модула не е захранен с постоянен +.Отделно съм монтирал и диоди за да не връща не връща ток от модула към таблото
                Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                Comment

                Working...
                X